Consells per millorar el negoci (9): El feedback


Altres cops hem parlat de la importància de gestionar les opinions que els nostres clients facin de nosaltres a la xarxa en pàgines com Tripadvisor de cara a obtenir nous clients, però obtenir aquestes opinions per traure'n partit en benefici propi sol ser una tasca més difícil.

Per a això ens podem recolzar en les noves tecnologies. Aplicacions com la de keweno ens ho facilita i, a més, de forma gratuïta. Keweno ens permet oferir al client que ens respongui un qüestionari de forma molt senzilla (tres cares que identifiquen el nivell de satisfacció) i hi pot accedir ràpidament mitjançant l'escaneig d'un codi QR o l'accés a un lloc web. També podem oferir una tauleta en el nostre establiment perquè els clients puguin respondre l'enquesta.

Una bona forma de motivar al client, és entregar, junt amb el compte, una tarjeta similar a la que veieu en la foto de l'encapçalament. 

El procediment és molt senzill, només requereix un registre ràpid en el lloc web www.keweno.com/es




I un cop arribem a la pantalla de la dreta ja podem configurar la nostra enquesta. Definim el tipus d'establiment i les preguntes que volem fer als clients.




A partir d'aquí, l'únic que haurem de fer és facilitar que el client ens respongui, i ho podem fer per tres mitjans, mitjançant un codi QR, un enllaç, o directament amb un dispositiu tipus tauleta que deixem al client.


Quan vulguem saber l'opinió dels nostres clients només haurem d'accedir al web  www.keweno.com/es i obrir la pestanya de resultats.


Si voleu veure-ho des del punt de vista del client podeu escanejar el codi QR o accedir a http://kwno.co/9xe4f

Tot això és gratuït, tot i que hi ha una versió de pagament que ens ajuda a millorar comparant resultats amb altres negocis similars. Podeu trobar més informació al seu web.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada