Molts cops us haureu trobat esperant que el cambrer us vegi per demanar-li una beguda. Quan la feina apreta, fins i tot en els locals més professionals es perden vendes. Molts clients es cansen esperant que els vegin, altres, simplement es senten culpables de destorbar al cambrer i es queden sense consumir "perquè ja estan en el segon plat"...
Això provoca pèrdues en dos sentits, menys vendes i clients insatisfets perquè no se'ls ha atès quan ho necessitaven.
Per sort, la solució a aquest problema és molt fàcil. Per una banda, tenim sistemes com els polsadors que van connectats a un rellotge que porta el cambrer. Aquest sistema també permet a la cuina avisar al cambrer quan té un plat preparat per sortir. Però la solució pot ser encara més econòmica i senzilla, ja que podem posar un simple polsador que s'il·lumini a la a taula quan el client necessiti alguna cosa. També pot servir qualsevol element que puguem canviar d'estat i que el cambrer, amb un sol cop d'ull, ho pugui reconèixer.
Qualsevol d'aquests sistemes ens generarà ingressos en vendes, millor atenció al client i augment del rendiment del personal.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada